✍ inspirációk, tippek, motivációk egy helyen

Strony

Ki vagyok én?

A nevem Izabella, 21 éves vagyok, és Törökországban élek. A blogot legfőképp azért hoztam létre - és nyitottam újra -, hogy nektek tudjak segíteni, titeket tudjalak inspirálni, és motiválni arra, hogy elérjétek a céljaitokat, hogy az életetekben azzá válhassatok akivé szeretnétek, és hogy könnyedén leküzdjétek az akadályokat! Bármilyen kérdésed, kérésed van bármivel kapcsolatban, a következő email címen elérsz: izzyy762@gmail.com

Ölel titeket, Izabella

Be my friend

Popularne posty

#1: 25 + 3 tipp, hogy hogyan legyél nő

||
Az utóbbi időben, sokkal jobban elkezdtem belemélyedni a saját magam megismerése úton.  A saját magam megismerése úton lett egy olyan feladatom, amiben leírom azokat a pontokat, amitől én szerintem Nő, egy Nő. (Persze, ezek csak ilyen nagyon alap dolgok, párkapcsolatot nem is néztem). Mivel szerintem eléggé érdekesre, vagy jóra sikerült az általam írt lista, úgy gondoltam hogy megosztom veletek is. Még egyszer mondom, nem szeretnék ebből vitát, nem azért írtam mert én már annak tartom magam, és hú de jó nő vagyok. Pontosan azért írtam, hogy egy kicsit motiváljam magamat is ebbe az irányba, hogy tudjak változtatni. Nagyon jó terápiának tartom egyébként, hogyha azt, amit elakarunk érni leírjuk, majd mindennap elolvassuk legalább egyszer lefekvés előtt. Pontosan ezt fogom tenni én is ezzel a listával. És még egyszer hangsúlyozom azt is, hogy nem minden van leírva benne, rengeteg minden hiányzik, de én ezeket a pontokat láttam elsősorban fontosnak.

Ha kíváncsi vagy a pontokra, akkor nézzük :)

Hogyan legyél nő?

  1. Ne féltékenykedj.
  2. Ne keresd folyton te a párodat.
  3. Ne válaszolj neki egyből.
  4. Tegyél úgy, (ha nem vagy az) mintha elfoglalt lennél. 
  5. Ne nevess minden hülyeségen, csak a jó poénokon, de akkor se túlságosan. 
  6. Ne hordj kihívó ruhát. (Ez rám abszolút nem tartozik, csak gondoltam ide bírom nektek, mert szerintem nagyon fontos.)
  7. Ne függj senkitől. Se a kedved ne függjön, se az anyagi helyzeted.
  8. Légy céltudatos.
  9. Ne használj túl sok emojit, komolytalannak tűnsz tőle.
  10. Néha kapcsolt ki a telefonodat, és relaxálj egyedül. 
  11. Ne alázkodj meg, kivéve ha a munkahelyed ezt kívánja.
  12. Ne beszélj csúnyán, ergo ne káromkodj. 
  13. Maradj higgadt, még egy veszekedés közben is.
  14. Legyél tisztelettudó. 
  15. Ne akarj mindig mindenhol ott lenni, és mindig mindent tudni. Inkább távolról figyelj.
  16. Legyél kifinomult, ne légy kapkodós.
  17. Ne kezdj el sikoltozni ha meglátod a Sephorát, vagy egy Gucci táskát, vagy Brad Pittet. Maradj nőies. 
  18. Ne légy lusta. 
  19. Ne légy szétszórt.
  20. Legyél ápolt.
  21. A fehérneműd is legyen szép, még akkor is ha nem látja senki.
  22. Ne szólj hozzá mindenhez. A facebookon se.
  23. Ne szidj senkit társaságban. 
  24. Ne sírj nyilvános helyen.
  25. Ne panaszkodj munkatársaknak, távoli ismerősöknek.
  26. Ne bízz meg feltétel nélkül valakiben.
  27. Ne lássák rajtad, hogy össze vagy törve, vagy rossz a kedved.
  28. Legyél kiegyensúlyozott.

Ti kiegészítenétek esetleg még valamivel a listát? Ha igen mivel? Melyek azok a pontok számotokra, amelyeket tuti, hogy nektek is meg kell fogadnotok? Ha gondoljátok, írjátok meg kommentben, kíváncsi vagyok!

Ölel titeket, Isabelle

Nincsenek megjegyzések

Megjegyzés küldése