✍ inspirációk, tippek, motivációk egy helyen

Strony

Ki vagyok én?

A nevem Izabella, 21 éves vagyok, és Törökországban élek. A blogot legfőképp azért hoztam létre - és nyitottam újra -, hogy nektek tudjak segíteni, titeket tudjalak inspirálni, és motiválni arra, hogy elérjétek a céljaitokat, hogy az életetekben azzá válhassatok akivé szeretnétek, és hogy könnyedén leküzdjétek az akadályokat! Bármilyen kérdésed, kérésed van bármivel kapcsolatban, a következő email címen elérsz: izzyy762@gmail.com

Ölel titeket, Izabella

Be my friend

Popularne posty

#8: Változz, hogy változtathass

Nem kell, hogy a múltad határozzon meg, a tegnap elmúlt, és a ma is elmúlt. (...) Szóval te ki szeretnél lenni holnap? Ez, barátom, csakis rajtad áll.

Biztosan mindenki megírta már a 2018-as bakancslistáját, és biztos vagyok benne hogy talán az egyetlen vagyok, aki ezt január majdnem végén teszi meg. Az érdeklődési köröm csak nő, nő, és még nem tudom hogy hová nő, de mindennap van valami új téma, valami új koncepció amibe belevetem magamat. Produktív lettem, azt hiszem, így az év elejére. Gondolkodtam az idei céljaimon, és változtatásaimon, hogy mik azok a dolgok amiket ha törik, ha szakad, de véghez fogok vinni idén. Az én bakancslistámon nem csak fizikai dolgok lesznek láthatóak, hanem lelkiek is. Változáson megyek keresztül, amit muszáj megosztanom veletek, mert úgy érzem talán inspiráló lehet egyesek számára. Mondjuk azt, hogy a környezetünkben a legtöbb ember, megszokja a megszokottat, és fél változtatni. Fél, hogyha a napjából kiszed egy pontot, és betesz egy újat, már nem lesz ugyanaz. Ha nagyobb változtatásokról akarunk beszélni, akkor azt mondanám, hogy a tavalyelőtti évem volt életem legmeghatározóbb éve, amikor is elhatároztam magam, hogy Törökországba költözök. Persze, kaptam hideget és meleget is ezzel kapcsolatban, mint például: ,,Mivan ha eladnak egy tevéért?" ,,Nem félsz, hogy utána már nem engednek az ottani emberek vissza?" ,,De mit fogsz csinálni ott úgy, hogy minimálisan sem beszéled a nyelvet?" ,,Nem félsz, hogy hiányozni fog az otthonod?" ,,Én tuti nem csinálnám ezt, te őrült vagy!"
Nos, barátaim, azért azt elmondom, hogy életem egyik legjobb döntése volt, hogy ekkora változtatást hoztam az életembe. A nehézségek ellenére, amik a mai napig fenn állnak, hiába vagyok itt kettő éve, azért azt hiszem boldognak mondhatom magamat. Majdnem hagytam magamat lebeszélni, és majdnem éltem egy olyan életet Magyarországon, ami sehova se vezetett volna, és ahol semmi nem lett volna belőlem, plusz még a havi csekkekkel is valószínűleg bajban lennék, ahelyett, hogy most teljes nyugodtságban, ekkora személyiség fejlődésen átmenve, itt írjak nektek. Majdnem! De mégsem!

De hogy ezek után én még mit kívánok magamnak, a 2018-as évre? Nézzük.

Még mindig vannak olyan helyek, ahová szeretnék eljutni. Még mindig vannak olyan belső dolgaim, amiken szeretnék változtatni. Még mindig vannak olyan cselekedetek, amiket szeretnék megtenni. De kezdjük, a legelején. 

Szeretnék sokkal produktívabbnak lenni. Szeretnék sokkal több mindent csinálni itthon, a környezetemben, illetve a tanulás terén is. Szeretném ha a nap végére azt mondhatnám: ,,Igen, megérte felkelni!"
Szeretnék sokkal empatikusabb lenni az emberekkel. Szeretném, ha végre változnék az emberekkel szemben, és hogyha sokkal megértőbb lennék. Egy időben egy személy teljes mértékben kiölte belőlem az empátiát, így elég nehéz átéreznem az emberek fájdalmát, szomorúságát, amiből az következik, hogy nagyon segíteni sem tudok. Így ezen is változtatni szeretnék.
Szeretnék sokkal motiváltabb lenni. Akár tanulás terén, akár blogolás terén. Szeretném ha megmaradna mindig a motivációm, az elszántságom, és nem érezném egy idő után tehernek a dolgokat.
Szeretnék sokkal kitartóbb lenni. Kicsit a motiválthoz köthető, de mindenképp külön is leszerettem volna írni, mert hiába vagy motivált, ha nem vagy kitartó, és hiába vagy kitartó, ha nem vagy motivált. A kettő nagyon egybe függ, legalábbis szerény személyem szerint. Szeretném, ha végre a végéig elmennék a dolognak, a célnak, amit kitűzök magam elé, és nem fáradnék el, vagy adnám fel félúton.
Szeretnék egy teljesen új ruhatárat. Ahogy változom, így a stílusom is változik, így a mostani ruháimat már nem érzem magamhoz túl közel. Túlságosan is kislányosak, bolondosak, főként a feliratos pólóim, és a rózsaszín bolyhos fehér sportcipőm. Szeretnék valami elegánsabbat, nőiesebb stílust képviselni. Minta, és felirat nélküli pólókkal, különböző élénk színben pompázó blézerekkel, és egy kicsit magasított bokacsizmákkal. Na, igen! Ez már döfi!
Szeretnék többet utazni. Ugyan a tavalyi évben, rengeteget utaztam, cikáztam Magyarország-Törökország között, közben a nyaralások helyszínei is kocsival 8,10 órás útra voltak a lakóhelyemtől,  mégsem érzem elégnek. Lehet, hogy ez a saját makacsságom, de az is lehet hogy túlságosan is szeretek utazni. Legfőbb úti célom idén Spanyolország, Milánó, és Németország. 
Szeretnék elmenni egy igazi Fashion Week-re. Mint említettem, a legfőbb úti céljaim között lebeg Milánó, és nem véletlen. Hisz ott tartják az egyik Fashion Weeket, ami Január 21.-én veszi kezdetét, és 27.-én pedig véget ér. 
Szeretnék sátrazni egy erdőben. Pontosabban, a barátommal tervezzük ezt, csak itt kint annyira nehéz erdős részt találni, ahol lehet sátrazni is, hogy az valami hihetetlen. De, idén mindenképp remélem hogy sorra kerül.
Szeretnék valamilyen extrém sportot kipróbálni. Ilyen például a szörfözés, a bungee jumping, az ejtőernyő ugrás, vagy pedig az, amikor bemész egy ilyen helyre, ahol felfele fújják a levegőt. (Nem jut eszembe a neve hirtelen...)
Szeretnék designer ruhákat, kiegészítőket venni. Ez már eléggé régóta szerepel a bakancslistámon, de sosem volt rá lehetőségem. De remélem, hogy idén a munka szelleme megtalál, és akkor már lesz.
Szeretnék vásárolni egy Vogue x Gigi Hadid napszemüveget, és egy Coach x Selena Gomez táskát. A Coach táskán erősen gondolkodom, ugyanis a színűkkel annyira nem vagyok megelégedve. Bár, ami talán hozzám a legközelebb áll, az a piros közülük, de az a baj hogy azt a mindennapokra nem lehet mindig felhúzni. A Vogue napszemüvegből pedig a cica keretes, halvány rózsaszín lencséset kaparintanám meg magamnak.
A kapcsolatomat ennél is tökéletesebbre csiszolni. Szeretnék mindig egyre feljebb jutni a ranglétrán, a kapcsolatomat illetően. Jelenleg is tökéletes, de szeretném ha ezt még, és még tökéletesebbre alakítanánk a párommal.
Több időt eltölteni a párommal, és a családommal. Talán ez az egyik legfontosabb dolog, hogy szeretnék sokkal több időt velük tölteni, filmet nézni, nevetni, vicceket mesélni, szórakozni.

Hirtelen több minden nem jut eszembe. Pedig tényleg gondolkodom, de ezek azt hiszem a legfontosabbak. Év végén majd egy összegző posztban szeretném ezeket átbeszélni, hogy mi sikerült, és mi nem. Remélem hogy tetszett nektek ez a bejegyzés, és írjátok meg kommentben, hogy ezek közül valamelyik fent van-e a ti bakancslistátokon is? Nagyon kíváncsi vagyok! 


Ölel titeket, Izabella

2 megjegyzés

  1. Nekem idén csak az a fő dolog a bakancslistámon, hogy leérettségizzek, utána pedig végre a többi dolgot is igyekszem véghez vinni, amit megálmodtam :)

    VálaszTörlés
  2. Nagyon sok sikert kívánok neked Laura!!:)

    VálaszTörlés